קידום אתרים – טעויות נפוצות

מערכת שורש  יט אייר, תשעו  5/27/2016

תחום קידום אתרים הוא אחד התחומים המורכבים שיש המחייבים ניסיון וידע נרחב בתחום!
.......................

קידום אתרים – טעויות נפוצות

תחום קידום אתרים הוא אחד התחומים המורכבים שיש המחייבים ניסיון וידע נרחב בתחום, מאז שנת 2000 התפתחו ערוצי השיווק האינטרנטיים וכיום הדברים נראים אחרת , לכן מקדם אתרים מקצועי שמבין את המערכת ויודע כיצד לפעול ולתפעל וודאי יזכה ללקוחות מרוצים רבים. אבל הרי כולנו בני אדם ולעיתים עושים טעויות גם הטובים ביותר, מכיוון שמדור על גורמים רבים המשפיעים על קידום ודירוג האתרים במנועי החיפוש ברשת.

קידום אורגני- מה הטעויות הבולטות?

כעת נביא לכם מקבץ של טעיות נפוצות שיכולות בקלות לדחוק את האתר שלכם לתחתית הרשימה במנועי החיפוש. מדובר על מידע חיוני וחשוב. לגזור ולשמור:

קיצורי דרך- לא פעם אנו נתקלים באמירות כמו: "תעשה לי אתר כמה שיותר מהר ותדרג אותו במיקום הראשון בזמן הקצר ביותר"- חוסר סבלנות כזה יכול בקלות לפגוע בקידום האתר ואפילו לעשות לו נזק. לכן בקידום אתרים אורגני אין קיצורי דרך וחשיבות הסבלנות פה היא רבה ואפילו משתלמת. קיצורי הדרך יכולים להתבטא ב: מילות מפתח שחוזרות על עצמם פעמים רבות, קישורים לא קשורים שיכולים להזיק לאתר.

הבסיס הוא מחקר מילות מפתח- כל מקדם אתרים מקצועי יודע שאבן היסוד העיקרית בתחום קידום האתרים זה מחקר מילות מפתח , ללא מציאת המילים המתאימות לקידום האתר אותה תכנית ביצוע לא תהיה יעילה בשום צורה.

לא להסתמך על קידום אורגני בלבד - אז נכון קידום אורגני הוא חשוב ויעיל מאד, אך יחד עם זאת דורש זמן , ותנועה אורגנית לא בהכרח יכולה להתאים לכל אתר באשר הוא, לכן מקדם מקצועי יידע לזהות עוד אפיקי קידום נוספים ולאפשר למנף את האתר בצורה הנכונה והבריאה ביותר.

תוכן מועתק- למי יש זמן לכתוב תוכן איכותי? עצרו!!! כאן הטעות הנפוצה ביותר. יש לא מעט אתרים שמשתמשים בתוכן מועתק , אבל הלו מנוע החיפוש לא נולד אתמול והוא יודע לזהות באופן מדהים ומדויק איזה תוכן הוא בעל ערך ואיזה תוכן הוא מועתק, לכן בתוכן אל תקלו ראש ותהיו מקצועיים.

אין תיאום בין הלקוח למקדם- בעל עסקים שרוצים לקדם את האתר לא ממש מתחילים לבדוק בפרטי פרטים מה אותו מקדם אתרים עושה אלא הם פשוט סומכים עליו, אבל כאשר נוצרים חילוקי דעות, אי הבנות או כל סיבה שהיא הגורמת לאותו בעל עסק "לחשוד" זה כבר עניין לא נעים. לכן לפני תחילת עבודה עם כל לקוח חשוב מאד לתאם ציפיות אחד עם השני ובכך כל אחד יכול להמשיך לעבוד בשקט ובזמן מוגדר מראש עם תיאום ציפיות ברור.

כותרת לא מעניינת- הדבר הראשון שמשתמש הרשת ראוה זה כותרת האתר, המאמר, אם היא אטרקטיבית בעיניו הוא יקליק וייכנס לאתר אבל אם לא הוא פשוט ימשיך לבאים בתור. אחת הטעויות הנפוצות היא הזנחת הכותרת. חשוב בכותרת להעביר מסר חד וברור והנעה לפעולה- לא פשוט זה נכון. לכן מקדם אתרים מקצועי יידע איך לעשות זאת באופן טבעי .

תשתית איתנה עם גולן קידום אתרים

כולם מבטיחים אנו נעשה, אתה תהיה במקום הראשון, מחירים נוחים ומוזלים קידום מהיר .. ובכן יכול להיות שזה נכון אבל אנחנו בחברת גולן קידום אתרים מאמינים שכאשר יש בסיס מקצועי המתנהל בצורה מבוקרת ונכונה יועיל להמשך הדרך ויקבל מיקום גבוה במנועי החיפוש. בעזרת צוות מקצועי פעיל ומיומן נדע להתאים את הקידום הנכון ללקוח. רוצים לקבל טיפים ומידע נוסף שחשוב לדעת על קידום מקצועי נכון? לחצו כאן.